Når du besøger os på Ærø, får du mulighed for at snuse til, hvad vi kan være for dig, og hvilke forventninger vi har til dig som elev. Sammen med de nuværende elever skræddersyr vi 2 dage med fart over feltet, sjove aktiviteter ved vandet og plads til at være sig selv.

Vores erfaring er, at dine forældre ikke får et ord indført, når de kommer og henter dig og besøger skolen om søndagen. Der er sket så meget, og det skal alt sammen videreformidles!

Vi glæder os til at tage imod dig på camp og give dig den bedste smagsprøve på Ærø Efterskole på 2 dage!

Søndagen hvor dine forældre kommer og henter dig, giver forstanderen en introduktion til skolen. Herefter er der rundvisningen for alle rundt på skolen, hvor vi også går mere detaljeret ind i livet på skolen.

Til alle vores camps er det nødvendigt at tilmelde sig.
Det kan du gøre ved at sende en mail til aee@aee.dk og oplyse om hvilken camp, I gerne vil tilmelde jer.

Desuden vil vi gerne vide navn, forældre-telefon, hvilket klassetrin og hvilket årgang du skal på efterskole (eksempelvis 25/26). Er der allerede en linje nu, som tiltaler dig, må du meget gerne oplyse det i tilmeldingsmailen også.

Praktisk informationer
Ærø ligger placeret midt i Danmark i det Sydfynske Øhav. Du kan tage færgen til øen fra både Svendborg, Faaborg, Fynshav (Als) og Rudkøbing.

Kommer du med tog?
Så anbefaler vi, at du tager toget til Svendborg. Færgelejet ligger tæt på stationen, og overfarten for gående er billig. Når du ankommer til Ærøskøbing er der busser, der kører direkte til skolen. Alle busser på Ærø er gratis at rejse med.

Om kurset

Dato: 21. - 24. september 2024