Filtrér

Ranum International Summer Camp

Mød nye venner fra hele verden og bliv bedre til engelsk.

Dato: 7. juli - 8. august 2024

Sted: Ranum Efterskole College

Arrangør: Ranum Efterskole College

Liverollespillet Nybyggerne på Stormøen

Kan du lide at spille en rolle? Har du lyst til at være med til at skabe en episk fortælling? Så tag med til liverollespillet Nybyggerne på Stormøen. -Et rollespil om politik og demokrati, sat i en fantasy-verden.

Dato: 20. - 22. september 2024

Efterårs-camp på Ærø Efterskole

Vil du have en smagsprøve på en ø-efterskole? Så kom til camp!

Dato: 21. - 24. september 2024

Sted: Ærø Efterskole

Arrangør: Ærø Efterskole

DrengeCamp på Bjergsnæs Efterskole!

Campen er kun for drenge. Der er indkvartering fra kl. 17.00, og programmet starter med at vi spise aftensmad kl. 18.00.

Dato: 11. - 13. oktober 2024

Sted: Bjergsnæs Efterskole

Arrangør: Bjergsnæs Efterskole

Epos-uge: Rollespilscamp

Oplev, hvordan det er at lære gennem leg, spil og simulationer. På Epos bruger vi rollespil i undervisningen, fordi vi ved du lærer mest, når du selv er aktiv. Kom med og få en smagsprøve når vi holder Epos-uge!

Dato: 12. - 16. oktober 2024

MusikCamp på Viby Efterskole

Vi inviterer hermed alle musikinteresserede inden for dørene på Viby Efterskole, når vi i november laver vores årlige MUSIK-CAMP. Vi vil meget gerne give dig en smagsprøve på, hvad Viby Efterskole kan tilbyde musikinteresserede.

Dato: 15. - 17. november 2024

Sted: Viby Efterskole

Arrangør: Viby Efterskole

Epos-uge: Rollespilscamp i vinterferien

Dato: 8. - 12. februar 2025

Rejsby Camp

I vinterferien kan du deltage i Rejsby Camp sammen med andre unge og mærke efter, om Rejsby Europæiske Efterskole er den rigtige efterskole for dig.

Dato: 9. - 14. februar 2025

Sted: Rejsby Europæiske Efterskole

Arrangør: Rejsby Europæiske Efterskole

Rollespilscamp Østerskov Akademiet

Østerskov Akademiet er en rollespilscamp i skolernes ferier, hvor unge fra hele landet mødes på Østerskov Efterskole for at dyrke deres nørdede interesser.

Dato: 10. - 14. februar 2025

Sted: Østerskov Efterskole

Arrangør: Østerskov Efterskole

Epos Rollespilscamp

Epos Rollespilscamp er for dig, der går i 7.-9. klasse, og som har lyst til at snuse til, om rollespil er noget for dig. Vælg mellem mange genrer: Fra dunkelt vampire-rollespil til komedie til episk fantasy. Både live- og bordrollespil.

Dato: 12. - 16. februar 2025

VibyCamp - Musik, Dans, Teater

Er du interesseret i musik, dans eller teater og vil du have en smagsprøve på Efterskolelivet? Så er vores VIBYCAMP noget for dig! Campen er gratis, og er for dig som går i 7.-9. klasse. Vi kan tilbyde dig et ophold med 2 overnatninger, fuld forplejning og en række dedikerede kunstneriske lærere indenfor musik, dans og teater, som glæder sig helt vildt til at være sammen med dig.

Dato: 13. - 15. april 2025

Sted: Viby Efterskole