Filtrér

Epos-uge: Rollespilscamp i vinterferien

Oplev, hvordan det er at lære gennem leg, spil og simulationer. På Epos bruger vi rollespil i undervisningen, fordi vi ved du lærer mest, når du selv er aktiv. Kom med og få en smagsprøve når vi holder Epos-uge!

Dato: 8. - 12. februar 2025

Sted: Efterskolen Epos

Arrangør: Efterskolen Epos

Rejsby Camp

I vinterferien kan du deltage i Rejsby Camp sammen med andre unge og mærke efter, om Rejsby Europæiske Efterskole er den rigtige efterskole for dig.

Dato: 9. - 14. februar 2025

Sted: Rejsby Europæiske Efterskole

Arrangør: Rejsby Europæiske Efterskole

Rollespilscamp Østerskov Akademiet

Østerskov Akademiet er en rollespilscamp i skolernes ferier, hvor unge fra hele landet mødes på Østerskov Efterskole for at dyrke deres nørdede interesser.

Dato: 10. - 14. februar 2025

Sted: Østerskov Efterskole

Arrangør: Østerskov Efterskole

Epos Rollespilscamp

Epos Rollespilscamp er for dig, der går i 7.-9. klasse, og som har lyst til at snuse til, om rollespil er noget for dig. Vælg mellem mange genrer: Fra dunkelt vampire-rollespil til komedie til episk fantasy. Både live- og bordrollespil.

Dato: 12. - 16. februar 2025

Sted: Efterskolen Epos

Arrangør: Efterskolen Epos

VibyCamp - Musik, Dans, Teater

Er du interesseret i musik, dans eller teater og vil du have en smagsprøve på Efterskolelivet? Så er vores VIBYCAMP noget for dig! Campen er gratis, og er for dig som går i 7.-9. klasse. Vi kan tilbyde dig et ophold med 2 overnatninger, fuld forplejning og en række dedikerede kunstneriske lærere indenfor musik, dans og teater, som glæder sig helt vildt til at være sammen med dig.

Dato: 13. - 15. april 2025

Sted: Viby Efterskole