Hvad sker der på en Epos Rollespilscamp?
Hvad enten du er erfaren rollespiller, eller du ønsker at få din første smagsprøve på rollespil, så vil du på campen træne dine evner til at skabe episke fortællinger sammen med andre. Du vil prøve dig selv af i nye roller; du vil træne din evne til at improvisere; du vil lære at skabe intense og dramatiske scener samtidig med, at man tager hensyn til hinanden; og du vil lære, hvordan du spiller dine medspillere bedre.

Under campen vil du også være med i fysiske aktiviteter, der giver dig sved på panden – vælg for eksempel mellem aktiviteter som just dance; levende counterstrike med nerf guns; ‘Jedi stikbold’; afslappende gåturssnak i skoven; Capture The Flag med rollespilsvåben og meget andet.

Der vil også være tid til at slappe af med et brætspil eller deltage i tegnecaféen Tegn og Chill.

Om kurset

Dato: 12. - 16. februar 2025