Ansøgningsfrist: 2. august 2024

4540 Fårevejle

Friskoleleder Tine Holm, 2464 2343

Besøg skolens hjemmeside

Vi har 185 skønne elever i vores friskoleafdeling, hvor fællesskab, humor, relationer og faglighed, alle er vigtige pejlemærke i hverdagen.

Vi søger en uddannet lærer der:

• Vil være en del af vores dejlige friskole og kan undervise i engelsk — og samtidig lægger vægt på samarbejdet med skolens øvrige lærere og pædagoger.
  • Er rummelig, omsorgsfuld og kan danne relationer til vores elever med styr på klasserumsledelse.
  • Kan udfolde sig i en hverdag, hvor ugerne er forskellige — hen over året.
  • Kan undervise i engelsk på mellemtrinet og i overbygningen og har erfaring med eller mod på at føre vores 9-klasser til afgangsprøve og ellers er vi åbne overfor hvad du også kan undervise i.
  • Vil være en del af vores friskolekultur, der bl.a. omhandler fælles lejrtur og skolelørdag.

Ansøgningsfrist: 2.august 2024 kl. 12.00.

For yderligere oplysninger om stillingen: Kontakt friskoleleder Tine Holm på 24 64 23 43

Ansøgning, CV samt relevante bilag sendes til: Tine.h@ffeonline.dk.

Samtaler afholdes løbende og senest i uge 33
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.

Læs mere om vores skole på ffeonline.dk.