Ansøgningsfrist: 6. august 2024

Viceforstander Christian Lenau, 4085 1223

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi har to stillinger ledige til besættelse pr. 1. august eller snarest derefter. Stillingerne er på fuld tid og begge med undervisning i idræt, matematik samt naturfag. Den ene stilling er i vores ene projektklasse, hvor der skal arbejdes tværfagligt mellem matematik, dansk, engelsk, naturfag og medborgerskab. Stillingen her bliver med en vinkling af matematik og naturfag. I projektklasserne arbejdes der projektorienteret og med andre evalueringsformer end karakterer og eksamen.

Den anden stilling er i en af vores klasser, hvor der arbejdes frem mod 10. klasses eksamen med karaktergivning.

Da vi ligger i et naturskønt område så er der masser af spændende muligheder for at undervise i naturfag i tæt kontakt med naturen, eller tæt på erhverv som producerer produkter i og med naturen.

Vores idrætslinje er en bred almen idrætslinje, hvor der årligt er en kanotur samt en tur til Bornholm med bl.a. klatring og cykling. Idrætslinjen er meget søgt og vi har et dygtigt lærerkollegium som de 2 nye lærere vil blive en del af. Vi kan altid bruge en dygtig lærer til boldspil, men andre idrætskompetencer er vi også meget nysgerrige på.

Ud over undervisning indbefatter stillingerne også kontaktlærerfunktion, hvor du i samarbejde med en kollega følger en gruppe elever året igennem og har kontakten til deres forældre.

Dernæst indbefatter stillingerne også tilsyn med en fast aftenvagt i hverdagene samt weekendvagter fordelt over efterskoleåret.

Generelt er Tølløse Slots Efterskole for 10. klasses elever og vi er beliggende i naturskønne omgivelser omkring det gamle Tølløse Slot. Vi har 165 dejlige elever og en dygtig og engageret medarbejdergruppe. Undervisning og samvær med vores elever er centreret om vores værdigrundlag med fokus på nærvær, dialog og tillid.

Ansøgningsfrist er tirsdag d. 6. august kl. 12.00 på mail tse@slottet.dk.Vi gennemgår ansøgninger igennem sommerferien og finder vi det rette match, så ansætter vi meget gerne hurtigt – alternativt er der ansættelsessamtaler fredag d. 9. august.

Yderligere information kan fås på vores hjemmeside www.slottet.dk – eller hos forstander Jannik Kildorf på 61273966 eller hos viceforstander Christian Lenau på 40851223.
Ansættelse sker i henhold til overenskomsten mellem Skatteministeriet og LC.