Ansøgningsfrist: 17. august 2024

Brøruphus Efterskole

Brøruphusvej 5

8660 Skanderborg

Køkkenleder Charlotte Jessen, 8793 1308 (fra 5. august)

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi søger en ernæringsassistent/cater/lignende med lyst til og mod på efterskolelivet. Vi søger et fleksibelt og ansvarsfuldt menneske, der er kreativ og elsker at lave mad.
Vi ønsker os en social og dygtig kollega, der laver mad med hjertet og bidrager med gode ideer og gode samarbejdsevner. Du skal kunne have flere bolde i luften samtidig, og du møder både kollegaer og elever åbent og positivt. Eleverne er en del af og bidrager til køkkenarbejdet, og det er vigtigt, du ser værdien i det.

Arbejdstiden vil primært være i dagtimerne, men aften- og weekendarbejde er også en del af jobbet, og du skal være indstillet på skiftende arbejdstider. Udgangspunktet er en fast ugentlig aftenvagt og weekendvagt hver fjerde weekend.
Vi laver mad til 220 elever og voksne dagligt, men vi har også arrangementer i årets løb, som vi alle bidrager til. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, 37 timer/uge.

Vores køkken er et åbent madværksted, hvor vi brænder for at skabe den bedste madoplevelse med friske råvarer af god kvalitet – og mad lavet fra bunden og til sidst smagt til med en masse kærlighed. Vi har fokus på det gode håndværk, bæredygtighed og gode råvarer. 60-90% af produktionen er økologisk, og vi arbejder med stor respekt for råvarerne.
Vi står foran byggeri af helt nyt køkken og ny spisesal, så det er en spændende tid i vores efterskolekøkken. Vi vil noget med eleverne og hinanden, og vi tror på, at de unge vil noget, kan noget, er videbegærlige og har lyst til mange forskellige oplevelser – og det vil du også kunne mærke i køkkenet.

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale. Ansættelse pr. 1. oktober 2024. Læs meget mere om skolen på www.broeruphus.dk
Ved spørgsmål kontakt køkkenleder Charlotte Jessen på tlf. 8793 1308 for yderligere informationer om stillingen og eventuelt besøg på skolen. Vi holder sommerferie og kan først kontaktes fra 5. august.
Ansøgning sendes på mail til: job@broeruphus.dk

Send din ansøgning inden d. 18. august, men vi læser ansøgninger og indkalder løbende til samtaler, så send den endelig afsted med det samme.