Ansøgningsfrist: 25. august 2024

Viceforstander Lene B. Bramsen, 6167 7977

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Nørbæk Efterskole er smukt beliggende ved Skalsådalen mellem Viborg, Randers og Hobro. Efterskolen bygger på Grundtvigs tanker om et positivt og udviklende samvær med unge mennesker. Vi er en ordblindeefterskole, og vi har 96 elever i 8.-10. klasse, som kommer fra hele Danmark. Nørbæk Efterskole har en sund økonomi, en dedikeret medarbejderstab og en engageret bestyrelse og skolekreds. Skolen er funderet i stærke værdier og en tryg kultur.

Vi ønsker en forstander, der:

• har erfaring med at arbejde med unge mennesker.
  • er nærværende og tager aktivt del i skolens hverdag.
  • kan skabe gode relationer til og arbejde tæt sammen med alle vores medarbejdere.
  • har gode kommunikative evner såvel internt som eksternt.
  • har ledelseserfaring.

Som forstander bliver du ansvarlig for skolens daglige drift og økonomi. Du bliver ansigtet ud ad til i lokalsamfundet og i samarbejdet med andre efterskoler. Det er helt centralt, at du evner at skabe et trygt og udviklende miljø for eleverne og medarbejderne.

Vi stiller en tjenestebolig til rådighed. Huslejen er efter gældende skatteregler. Det er ønskeligt, men ikke en forudsætning, at vores kommende forstander bosætter sig her.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter aftale indenfor rammerne af fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet, LC og CO10 samt organisationsaftalen for ledere ved Frie Grundskoler mv.

Ansøgningsfrist: Søndag d. 25. august 2024.
Ansøgningen sendes til lbb@n-efterskole.dk.

Vi forventer, at du, i forbindelse med din ansøgning, besøger skolen. Du kan aftale dette med viceforstander, Lene B. Bramsen (61677977).
Ønsker du at vide mere, er der yderligere materiale på Nørbæk Efterskoles hjemmeside. Du er også velkommen til at kontakte bestyrelsesformand, Vagn Liltorp (24421067) og viceforstander, Lene B. Bramsen (61677977).