Ansøgningsfrist: 8. august 2024

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger
Dig, der har lyst til at arbejde på en efterskole med meget varierede opgaver og samtidig har lyst til at være en del af skolens sekretariat, der arbejder med alt lige fra det at være skolens ansigt og stemme udadtil til diverse administrative opgaver og regnskab.

Dig, der kan tage ansvar for et varieret antal opgaver som f.eks: Behandling af mail, telefonpasning, elevadministration, lønadministration, indberetninger, bogføring og lettere økonomiopgaver.

Dig, der er frisk på nye udfordringer og forskellige arbejdsopgaver på en efterskole, hvor ingen dage er ens. Du skal være imødekommende og klar på kommunikation med elever, forældre, medarbejdere og andre eksterne interessenter.

Hvem er du
Vi forestiller os at du:

• er en livsglad og engageret person, som ønsker at indgå i fællesskabet med eleverne og skolens øvrige medarbejdere.
  • har relevant erfaring og uddannelse indenfor administration, bogholderi eller revision, hvor du har løst sekretær opgaver og arbejdet med bogføring og regnskab.
  • at du evner at arbejde selvstændigt og struktureret og har et godt blik for at kunne prioritere opgaverne, i en indimellem hektisk hverdag.
  • kan navigere mellem ansvar, stor frihed i arbejdet og en afvekslende hverdag, hvor det er vigtigt at være fleksibel.
  • er vant til at arbejde i office pakken herunder både word og excel m.m.
  • eventuelt kender efterskoleformen og administrationsprogrammet KOMIT
  • bor forholdsvist tæt på og har lyst til at blive en del af fællesskabet på skolen.

Hvem er vi
Vandel Efterskole er en grundtvigsk efterskole, som gennem et forpligtende fællesskab søger at styrke og udvikle eleverne fagligt og personligt, så de bliver livsduelige unge mennesker med mod på tilværelsen.
Vi har gymnastik, sang, dans og fortælling som fællesfag og derudover vælger eleverne mellem følgende linjefag: Design, Fodbold, Håndbold, Musik og Teater. Vi er en veludbygget skole med gode og tidssvarende faciliteter.

Det formelle
Arbejdstiden er hovedsageligt i dagtimerne. Stillingen er i gennemsnit 32 timer pr. uge. Det præcise timetal er til forhandling. Forventet ansættelse senest 1. oktober 2024. Løn efter kvalifikationer. Spørgsmål til stillingen eller evt. aftale om besøg på skolen rettes til forstander Elke Brøns Kaczmarek på tlf: 26390608. (før eller efter ferien, som afholdes i uge 29-31)

Send din ansøgning med relevante bilag i en samlet PDF-fil til forstander@vandelefterskole.dk

Ansøgningsfristen er torsdag den 8. august 2024.