Elever i 6., 7. og 8. klasse, som har været på besøg på VGE med deres forældre, har mulighed for at komme med på VGE-camp et døgn i foråret 2024 og afprøve, hvordan livet egentlig er på vores efterskole.

Det er fra tirsdag den 26. marts til onsdag den 27. marts i folkeskolernes påskeferie, og opholdet er gratis.

Vores elever arrangerer campen og laver et program med sjove aktiviteter, som du kan deltage i.

Du bliver matchet med en eller to af vores nuværende elever, som du deler interesser med. Under campen er de dine buddies, som hjælper dig, og du skal sove på deres værelse - måske sammen med en anden campelev.

Døgnet giver dig mulighed for at teste vores fem linjefag:
  • MakerSpace, hvor vi arbejder med it, programmering og teknologi,
  • Musik, hvor professionelle musikere underviser dig, lige meget om du allerede er meget dygtig eller er nybegynder
  • Forfatter, hvor du øver dig i at skrive og blive bedre til det...
  • Kunst, hvor vi laver kunst i alle afskygninger
  • Musical & teater, hvor du kan leve skuespildrømmene ud.

Om kurset

Dato: 26. - 27. marts 2024