Ansøgningsfrist: 24. oktober 2024

Forstander Thomas Danielsen, 2258 4898

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger snarest muligt og gerne pr. 1. december 2024 en ernæringsassistent, som i tæt samarbejde med vores køkkenleder og øvrige køkkenmedarbejdere kan forestå den daglige drift af skolens køkken. Ringe Fri- og Efterskole er en spændende arbejdsplads, hvor du kommer til at møde dygtige og inspirerende kolleger. Efterskolen er en idrætsaktiv efterskole med 157 elever og 30 medarbejdere, der hver dag spiser på skolen.

Vi søger en kollega, der er uddannet ernæringsassistent, eller som har anden kostfaglig uddannelse. Du skal kunne varetage køkkenets mange funktioner i både det det kolde køkken, omkring den varme mad og i bageafdelingen. Vi forventer, at du har erfaring med at arbejde i et køkken, hvor der produceres mad til mange mennesker.

Vi søger en kollega, som

• er kreativ, og kan præsentere og sammensætte maden, så både smag og udseende er indbydende.
  • har mod på at eksperimenterer med nye opskrifter – herunder vegetarretter.
  • har fokus på ernæring til idrætsaktive og meget sultne unge, samt økologi og reducering af madspild.
  • bidrager til menuplanlægning, varebestillinger og egenkontrol.

Vi forventer, at du:

• har lyst til at arbejde med unge mennesker, da vi hver dag har tre elever i køkkenet på køkkentjans.
  • er positiv og konstruktiv i din kommunikation.
  • er tålmodig, ansvarsfuld og mødestabil.
  • er robust og kan bevare overblikket i en travl og foranderlig hverdag.

Vi kan tilbyde dig en arbejdstid på 37 timer i gennemsnit pr. uge. Din primære arbejdstid vil i hverdagene være cirka kl. 7-14 samt ca. hver 3. weekend lørdag kl. 7- 14. Dertil kommer forskellige arrangementer som forældredage m. v. Løn efter kvalifikationer.

Vi modtager din ansøgning med cv frem til og med den 24. oktober 2024. Samtaler afholdes løbende. Du kan sende din ansøgning på job@rfe.dk

Du er velkommen til at kontakte køkkenleder Merete Nielsen på 51330034 eller forstander Thomas Danielsen på 22584898.