Ansøgningsfrist: 23. oktober 2024

Forstander Per-Olaf Schmidt, 8648 6065

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi har en ledig stilling som kok eller ernæringsassistent med opstart snarest muligt og senest pr. 1. december 2024

Har du lyst til sammen med 4 dygtige kollegaer at lave mad til (og sammen med) eleverne på skolen? Brænder du for at lave mad fra bunden? Vægter du bæredygtighed og økologi? Og har du en anerkendende tilgang til eleverne, køkkenets- og skolens øvrige personale? Så er du måske vores nye kollega i køkkenet på VGI.

Vi søger en stabil medarbejder, som elsker at være kreativ og som kan tviste maden, så både smag og udseende er indbydende. Du kommer sammen med det øvrige køkkenpersonale til at varetage alle opgaver, der er forbundet med køkkenarbejdet.

Vi arbejder med rotation i køkkenet, og det vil derfor være en fordel, hvis du har kompetencer og lyst til at arbejde med både det kolde køkken, spændende salater, den varme mad og i vores bageafdeling.

Ud over madlavningen til eleverne skal der i løbet af et efterskoleår også laves mad til møder, kurser og forældrearrangementer.

De fleste dage er mødetiden kl. 7.00 til 14.00. Derudover får du en ugentlig fast morgenvagt fra kl. 5.30 – 14.00 samt en aftenvagt, som varer fra kl. 12.00 til ca. kl. 19.30. Stillingen omfatter også et antal weekendvagter, som du selv er med til at planlægge placeringen af. Eleverne hjælper til i køkkenet både formiddag og eftermiddag/aften.

Hvis du kunne have lyst til at flytte til byen i forbindelse med ansættelsen, kan vi tilbyde dig en af vores gode tjenesteboliger.

Der er tale om en fuldtidsstilling.

Løn: Efter kvalifikationer.

Vil du vide mere: Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skolens forstander Per-Olaf Schmidt på skolens telefonnummer 86 48 60 65.

Ansøgningsfrist: Den 23. oktober 2024. Ansøgningen sendes på mail til: ansoegninger@vgi.dk. Skriv ”Køkken 2024” i emnefeltet.

Ansættelsessamtaler
forventes afholdt fredag den 25. oktober 2024.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.