I slutningen af juni går foreningens nye leksikon i luften.

Leksikonet har samme indhold: Knap 200 artikler om relevante emner inden for skoledrift, men med den nye version bliver det først og fremmest muligt at søge direkte i leksikonet, så man hurtigt får et overblik over relevante artikler, hvis man søger på et bestemt ord.

Den alfabetiske oversigt bliver desuden erstattet af en række overordnede temaer, så f.eks. alle artikler inden for økonomi og administration er samlet ét sted, mens artikler inden for personalejura er samlet et andet sted.

Der bliver seks overordnede emner i leksikonet:

• Bestyrelsesarbejde
  • Undervisning og tilsyn
  • Økonomi og administration
  • Elever og forældre
  • Personalejura
  • Arbejdsmiljø og samarbejde

Eksisterende genveje til artikler i leksikon vil efter opdateringen ikke længere kunne anvendes. Det er desværre ikke muligt at forhindre.

Når det nye leksikon er helt klar, udarbejder vi en kort vejledning, så I hurtigt kan vænne jer til den nye måde at bruge vores leksikon på.