Ansøgningsfrist: 3. november 2024

Troels Aamand, 2963 0815

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi skal primært have dækket musik, men også gerne et eller flere af fagområderne engelsk, naturfag eller kreative fag.

Vi har brug for kompetencer indenfor rytmisk sammenspil og klaver til fællessang. Du skal i forbindelse med skolens musical være en af de bærende kræfter på musikområdet, og i et tæt samarbejde med skolens øvrige musiklærere være med til at skabe et levende musikmiljø både i undervisningen og fritiden.

Dagligdagen på Bjergsnæs Efterskole er meget familiær, hvor de 170 elever er det naturlige omdrejningspunkt. Alle medarbejdere arbejder fokuseret på at give eleverne det bedst mulige efterskoleår. Det er den helt centrale opgave for samtlige ansatte uanset arbejdsfunktion. Gymnastik, fodbold, kreativitet og viden er områder, hvor vi har særligt fokus, ligesom de nære relationer og det forpligtende fællesskab er bærende værdier.

På Bjergsnæs Efterskole er der et tæt lærersamarbejde, hvor en meget stor del af undervisningen forberedes sammen med de øvrige faglærere. I stillingen indgår desuden kontaktlæreropgaver, og også her sker dette i tæt samarbejde med en kollega. Der vil være tilknyttet tilsynsopgaver, der kan ligge både om aftenen, natten og i weekender.
Der er tale om en fastansættelse på fuld tid.

Kunne du tænke dig at høre mere om stillingen, kan du ringe til forstander Troels Aamand på tlf. 2963 0815

Ansøgningsfrist søndag d. 3. november 2024. Der indkaldes til samtale mandag d. 11. november.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.

Ansøgningen uploades via dette link:
Ansøg om job på Bjergsnæs Efterskole

Bjergsnæs Efterskole, Arnbjerg Allé 10, 8800 Viborg