Hjarno

Jakob Nielsen, 6098 8040

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Brænder du for efterskolelivet? Og drømmer du om at arbejde med unge i et mangfoldigt og inkluderende fællesskab, hvor du kan arbejde tværfagligt og bruge dine pædagogiske og undervisningsmæssige kompetencer?

Så er det muligvis dig, vi søger.

Især hvis du samtidig kan se dig selv som Hjarnø-boer med fast bopæl på skolen, mens du nyder en 360 graders havudsigt.

Efterskolen Hjarnø er i gang med det fjerde år som efterskole. Vi har et fantastisk skønt team, men vi mangler en nattevagt, som kan bo i skolens tjenestebolig.

Vi forventer, at du engagerer dig i efterskolelivet, så du bliver en synlig del af fællesskabet. Du får fast bopæl på skolen i vores tjenestebolig og får funktion som sovende nattevagt i hverdagen, dvs. fra søndag aften kl. 23.00 til fredag morgen kl. 7.00. Stillingen er i udgangspunktet en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, men da en del af arbejdet foregår sovende, vil din gennemsnitlige ugentlige arbejdstid være på omkring 24 timer. Vi forventer desuden, at du er fleksibel og indstillet på arbejdstider, som kan være både dag, aften og weekend.

Kort sagt søger vi dig, der

• har en relevant baggrund
  • har erfaring med at arbejde med unge og som formår at se ressourcer og muligheder i hver enkelt elev
  • har lyst til at være en del af en relativ ny afdeling, hvor vi sammen skaber rammerne og kulturen
  • kan bidrage med godt humør, nysgerrighed og en evne til at få de unge til at føle sig set, hørt og forstået
  • har lyst til at bo på en efterskole og en lille ø

Ansøg nu
Kan du se dig selv som en del af holdet? Så send os dit CV og en motiveret ansøgning i én samlet pdf til job@bgi.dk.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og LC. Der er bopælspligt, og skolen stiller en dejlig 3-værelses tjenestebolig med stor altan til rådighed.

Lejligheden rummer plads til 2 personer og er beliggende på 1. sal i det tidligere stuehus. Der er adgang til balkon på 17 m2, og der er fuld havudsigt fra alle rum.

Ansøgningsfrist: den 12. september kl. 12.00. Der afholdes samtaler den 19. september. Tiltrædelse 1. november 2024.

Har du spørgsmål?

Det er muligt at stille spørgsmål og høre mere om Efterskolen Hjarnø ved at kontakte leder af efterskolen, Jakob Nielsen, tlf. 60988040.