Kontaktinformation

Ansøgningsfrist: 15. april 2025

Tilføjet: 26. marts 2025

Adresse

Kongeådalens Efterskole

Dovervej 19

6660 Lintrup

Kontakt

Forstander Lars Hornum, 7171 9755 

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Kongeådalens Efterskole er en efterskole med plads til 86 elever. I en helt almindelige efterskolehverdag har vi fokus på vores unges trivsel og ønsker at forbedre elevernes faglige kompetencer og at udvikle deres almene dannelse og selvstændighed. Vi er en skøn arbejdsplads med højt til loftet og godt humør. Vi holder sammen i hverdagen, og der er på kontoret en uformel, behagelig og alligevel seriøs omgangstone.

Vores drømmekandidat:

  • Er struktureret, selvstændig, har overblik og evner at samarbejde med mange forskellige interessenter og skolens ledelse.
  • Har indsigt, erfaring med og god forståelse for økonomi, bogføring, budget og regnskab. Den del er en kerneopgave i stillingen.
  • Har erfaring med elevadministration, indberetninger mv. – gerne fra efterskole.
  • Kan samarbejde med eksterne parter såsom revisor, ministerier, kommuner mv.
  • Er faglig nysgerrig og villig til at lære nyt og følge med i lovgivning vedr. ansættelsesvilkår og andre formalia.
  • Kan varetage receptionsopgaver og besvare henvendelser via tlf. og mail med et smil
  • Kan lide at være i daglig kontakt med kolleger, elever og besøgende.
  • Har erfaring med at arbejde med IT-systemer såsom Komit, Viggo, Word, Excel

Vi tilbyder dig:

  • En spændende og alsidig hverdag med fleksible arbejdsvilkår
  • Mulighed for relevant sparring og uddannelse
  • Fantastiske kolleger
  • Smil og grin i hverdagen på en dejlig arbejdsplads

Har du lyst til at blive vores nye sekretær, kan du sende din ansøgning med relevante bilag pr. mail til forstander Lars Hornum på Lh@kongeskole.dk.

Vi afholder samtaler løbende, og du er mere end velkommen til at kontakte forstander på 71719755 for en uddybende snak om arbejdsopgaver og andre spørgsmål.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale.

Stillingen er på 32t med mulighed for mere efter kvalifikationer og opgavernes omfang.