Når I søger tilskud til f.eks. en it-startpakke med computer eller en programpakke til en ordblind elev, søger I i fagsystemet SPS2005. Her har I et personligt brugernavn og adgangskode. For at øge sikkerheden skiftes nu over til et nyt login-system, så brugernavn og adgangskode suppleres med NemID-medarbejdersignatur.

I kan frem til den 17. april vælge, om I vil logge ind med NemID–medarbejdersignatur eller med eksisterende brugernavn og adgangskode. Vælger I at logge ind med din NemID–medarbejdersignatur, vil I første gang blive guidet i, hvordan man kobler sit eksisterende brugernavn med NemID–medarbejdersignatur.

Når man én gang har været logget ind med NemID-medarbejdersignatur, skal denne løsning bruges fremover, og det vil ikke længere være muligt at logge ind alene med brugernavn og adgangskode.

Læs mere i denne vejledning, som SPS-kontoret har udarbejdet. Vejledningen kan også findes her (vælg frie kostskoler og dernæst SPS2005).

For at logge på spsu-net skal I bruge følgende login:

Brugernavn: spsu1026

Adgangskode: s1026

Kontakt SPS-kontoret på 33926003 eller sps@stukuvm.dk ved specifikke spørgsmål omkring login

Kontakt Sine Eggert, 33179768 eller se@efterskoleforeningen.dk om mere generelle spørgsmål til hjælpemidler, personlig assistance m.v.