Hver skole kan gratis bestille et antal blade, der svarer til skolens elevtal, til uddeling 1. skoledag. Derefter kan der tilkøbes pakker á 50 stk. Ekstra pakker koster 600 kr. inkl. moms.

Det er en god ide at bestille ekstra blade, så der er til alle forældre første skoledag, til efterskolernes dag og til andre arrangementer i årets løb.

Husk at efterbestilling af blade kun kan ske i begrænset omfang. Bladene fremsendes umiddelbart før første skoledag.

Bladet indeholder bl.a. problemstillinger, som føles relevante, når man lige har sendt sit barn til en ny skoleform. Derfor vil mange forældre være glade for at få denne hilsen med hjem med gode råd om den første efterskoletid.

Bestil forældrebladet her
OBS! Nogle brugere oplever at Internet Explorer driller ved bestillingen. Brug evt. Google Chrome.