Kunne du tænke dig at sidde i Efterskoleforeningens Vejledningsudvalg? Her er du sparringspartner med Efterskoleforeningens vejledningskonsulent.
Vejledningsudvalgets opgave er at følge vejledningsområdets udvikling, komme med ris, ros og ideer til Vejlederkonferencen samt inputs til nye aktiviteter, der udvikler efterskolernes vejledningstilbud, samt at give sparring til vejledningskonsulenten.

Udvalgets medlemmer udpeges efter Efterskoleforeningens årsmøde i marts, og hvert medlem sidder i to år.
Rejseudgifter og eventuelle vikarudgifter bliver dækket af Efterskoleforeningen. Næste møde er d. 9. april på Efterskoleforeningens sekretariat i København.

Er du interesseret så send en mail til lbj@efterskoleforeningen.dk senest d.11. marts.
Yderligere oplysninger kan fås hos Efterskoleforeningens vejledningskonsulent Lis Brok-Jørgensen på 23376687