Tilbuddet er rettet mod lederteam på både kombinerede grundskoler/efterskoler, kombinerede højskoler/efterskoler samt frie fagskoler/efterskoler.

Det er Thomas Lundby og Morten Henriksen fra konsulentfirmaet IMPAQ, der afvikler kurset, og indholdet tager udgangspunkt i deres nyeste bog ’Det frygtløse lederteam’. Thomas Lundby og Morten Henriksen har i flere år undervist på kurser for nye ledere i efterskolerne.

I introduktionen til bogen står:
“Lederteamets mod til ærlighed starter med psykologisk sikkerhed og læring. Lederteam er rollemodeller for organisationer. Modige lederteam, der udviser fælles ansvarlighed og ærlighed, skaber typisk velfungerende, sunde og lærende organisationskulturer. Usunde lederteam, hvor tillid og koordinering er fraværende, smitter til gengæld hele organisationer med silodannelse, politiske spil, fagmonopolisme og konflikt.”

Forud for dagen skal deltagerne udfylde et online LæringsQulturProfil, som kan give en konkret og handlingsorienteret analyse af jeres læringskultur i teamet. LæringsQulturProfilen danner grundlag for arbejdet i jeres team på dagen.

Vi håber, at I vil tage imod dette tilbud, og sammen tilmelde jer dagen her.

Læs mere om bogen ’Frygtløse lederteam’ her

Og om IMPAQ her

Som afslutning på dagen modtager alle deltagere et eksemplar af bogen.